top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıMelih Soysal

Usti nad Labem, Çekya'nın Alman sınırında ki şirin bir kasaba


nad Labem'den herkese selamlar! UJEP yurtlarından güne bu manzarayla uyandığımda içimden Erasmus için burayı mı seçseydim diye düşünmedim değil. Şehir, Wroclaw'a oranla küçük ve az nüfuslu. Bu da her yeri birbirine yakın yapıyor. Yurtta ise mutfak ve çamaşırhane katta, banyo-tuvalet modülde. Arkadaşım Furkan bana kahvaltı hazırladı sağolsun, beraber yedikten sonra hazırlanıp şehri gezmeye çıktık.



Usti nad Labem Çekya'nın Almanya sınırına yakın, Dresden şehrine Prag'dan daha yakın. Bu fotoğraftaki kadar bomboş bir şehir değil ama pazar günü dolaştığımız için sokaklar böyleydi. AVM'ye gittiğimizde oralarda insanları görmeye başladık.



Yurtlarla şehir arasındaki alanda kocaman bir park var. İçinde dolaşmak çok iyi geldi. #çek bebekler aileleriyle dolaşıyordu, onları sevdim biraz. Sonra da tren garına gidip #prag tren bileti aldım.



UJEP'e geldiğimizde kampüste bu şekilde tabelalarla karşılaştık. Çok hoşuma gitmişti.



Burada da küçük bir tiyatro binası var. mimari tasarım, şehre uygun. Fiskiye ise medeniyetin sembolü (!)



Avrupa'nın en Ateist ülkesi olduğunu burada hissetmek mümkün. Katolik dünyasında pazar günü dini gündür ve kiliseler açıktır ama burada kapısında kilit vardı. Yani artık kimse gitmiyor.

0 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page